شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

پدیده‌های که هنوز توضیح علمی ندارند!

اخبار آنلاین شهر جهرم را در این وبگاه بخوانید.

پدیده‌های که هنوز توضیح علمی ندارند!

۱,۳۴۸ بازديد

پدیده‌های که هنوز توضیح علمی ندارند! https://rosemag.ir/2021/01/30/پدیده‌های-که-هنوز-توضیح-علمی-ندارند/ مجله رز Sat, 30 Jan 2021 02:38:56 0000 مجله اجتماعی https://rosemag.ir/2021/01/30/پدیده‌های-که-هنوز-توضیح-علمی-ندارند/ به گفته Born؛ علم اثبات شده با حقایق سر و کار دارد. به عنوان مثال ، ما می دانیم که آب از هر طرف وجود دارد: و او از ابرها باران می فرستد. تحقیقات علمی نشان می دهد که گرمای خورشید باعث تبخیر آب از ابر بخار می شود. شکل بسیار جدی ابرهای سطح آب …

به گفته Born؛ علم اثبات شده با حقایق سر و کار دارد. به عنوان مثال ، ما می دانیم که آب از هر طرف وجود دارد: و او از ابرها باران می فرستد. تحقیقات علمی نشان می دهد که گرمای خورشید باعث تبخیر آب از ابر بخار می شود. شکل بسیار جدی ابرهای سطح آب طوفان های برفی ، دریاها ، دریاچه ها و رودخانه های برگشت شده به دایره را برمی گرداند. این یک واقعیت ثابت شده است.

با توجه به اینکه بی بی سی با دیدن اینکه آنها مانند افراد دیگر هستند ، اینقدر فکر نکنید که به هیچ توضیح دیگری فکر نکنید ، دلیل درخواست و دانش ، حتی در این موارد نبوده است. در ذهن مبهوت کامل ، آنها از ما بوده اند ، او به هر حال قادر است از چهره آثار طبیعت که دانشمندان سالهاست برآید.

گربه می خوابد

گربه

متولد اطاعت از همسر عزیزشان خوشایند خم شدن زانوی خروپف سرگرم کننده نیست. از این واقعیت که خنده و شادی و بو دادن مانند سگ ، گربه احساس رضایت نمی کند ، اما هیچ رمز و رازی در پشت صداها وجود ندارد.

گربه در عمل عمل خروپف می کند ، آئین مقدس است. و شل شدن عضلات که انقباض آن به طور پراکنده تبدیل شده است همانطور که آنها به متخصصان اطراف حنجره گربه ، صدای گفتار ، با استنشاق و بازدم کارهایی که انجام داده بودند ، پیشنهاد داده اند. اما معنای همه اینها چیست ، فکر نمی کنم چیزی بیش از واقعیتی باشد که هرکدام انجام داده اند.

یکی از راه های این کار سنگ است ، نه تنها گربه ها خرخر می کنند که بخاطر خوشحال بودن آرام باشند ، بلکه همچنین وقتی که درد می کشند. و صخره ها ، و تاج و تخت تو را از سخت ترین خواب و مادران ، پیوند بچه گربه ها. یک دامپزشک در ایالات متحده در حال خروپف است ، زیرا تعداد دفعات پیشنهادی رشد و توسعه استخوان گربه است. امواج صوتی فرکانس را در صورت خرخر می کند که شبیه روش های مدرن و دهان و سایر بافت های آسیب دیده است. به عبارت دیگر ، به آرامش خواب گربه کمک می کند تا مجروحان و بیماران بهبود یابد. البته ، این برای در حقیقت ، دلیل خروپف گربه هنوز کمی مرموز است.

اثر شیشه ای

شیشه

یک لیوان بردارید تا مایع درون آن بریزد. آنقدر محکم که بتواند با لیوان در دست روبرو شود. اما آنچه در زیر دست شما وجود دارد یکی از غیر معمول ترین مواد جامد است. غیر شیشه ای است که در یک لایه آمورف یا جامد ثابت شده است ، یعنی ساختار مولکولی بی شباهت به سایر اجسام جامد بر روی یک منظم ، نامنظم نیست ، اما کافی است که شناخته شود مایع نیست اگر کریستال مایع مجاز نباشد ، چه چیزی بسیار کند حرکت می کند.

لیوان مجاز است از منیفولد مایع مانند شیشه مذاب با سرعت کمتری و آرامتر از مولکول ها استفاده شود ، با این حال ، با اختیار ، و آنها شکل منظم را قبول نمی کنند. در همان زمان ، و پس از قرار دادن در مایع ، مولکولهای مولکولهای این نوع حرکت برای photographaret وجود دارد که مانند او ساخته شده است. چرا؟ هیچ کس نمی داند چه خواهد شد.

یا دهان خمیازه

خمیازه

ما بدهی عمومی را می دهیم و برای جلوگیری از اینکه علامت ثبت اختراع دردی نداشته باشد ، خمیازه می تواند شما را تحمل کند. بنشینید ، اما به روی رمز و راز باز باشید و بنابراین هنوز خمیازه مطمئن نیست.

یک توضیح این است که دمای بدن ثابت است و خمیازه می کشد به خنک شدن مغز کمک می کند ، اما همچنین عملی است. دیگر این که این شکاف ظاهراً یک معما است. زیرا هرچند وقت که انجام شود تا خسته نشوید ، ناگهان فقط به دلیل کسی که به شما نزدیکتر است ، پاکسازی می شود؟

مطالعه ای در سال 2005 توانایی همدلی مغز با اطرافیان را نسبت داد. جالب اینجاست که به نظر می رسد خمیازه شبیه میمون است. هنوز علت آن مشخص نیست.

چرا بیش از ژن ها انسان گوجه فرنگی نیست؟

گوجه فرنگی

گوجه فرنگی متفاوت است ، اما با انسان مشترک است. همه موجودات زنده ژن ها و ژن هایی هستند که ما آنها را جهانی می نامیم که هستیم و آنچه در واقع تعیین می کنیم.

به نظر می رسد که تمام گوجه فرنگی ها نه تنها انسان نیستند ، بلکه ژن آنها بیش از 7000 نفر است (در کل 300000). در واقع ، ژن های شیشه سس گوجه فرنگی وجود دارد که ژن های ما هستند. در سال های اخیر ، توضیح این ویژگی جدید است.

این مسئله به 70 میلیون سال پیش برمی گردد ، زمانی که تعداد ژن های موجود در گیاهان گوجه فرنگی به سه برابر افزایش یافت. آنچه او است ، او در ژن نگه داشته اتفاق می افتد تحت یکی از این سه است. با گذشت زمان ، بسیاری از موارد مفید مفید هستند ، اما هیچ ماده ای در خارج از ژن هایی وجود ندارد که از بین ژن ها از بین برود.

به نظر می رسد تعداد کمتری از افراد ژن های کارآمدتری هستند. یا چیز دیگری به تکنیک اتصال دیگر به نام ژن های عضلانی (مانند گذاشتن دیوار آجری) و در نتیجه چندین نوع پروتئین اضافه می شود.

ژن های گوجه فرنگی بیش از سه برابر هنوز یک رمز و راز است. درباره دایناسورها منقرض شدند. به همین دلیل ، دلیل همه ژن های گوجه فرنگی است که نجات دادن به تاریخ دوره منطقه را دشوار می کند.

لیزی یخی

یخ

وقتی روی یخ دقت می کنید. چرا؟ خوب ، کمی کمتر از سطح اصطکاک وقتی که یخ باشد ، مثلاً یک کف فرش یا چوبی باشد. به همین دلیل ممکن است پیاده روهای یخ زده زمستانی لغزیده و سقوط کنند. برای این ، همه می دانند ، مگر اینکه دانشمندان هنوز وجود نداشته باشند.

من جلد را گرفتم ، اما در اثر یخ زدگی شدید این آئین مقدس به طور کلی انجام می شود که لایه مایع کاملاً انجام می شود. سال ها فکر می کرد که علت آن فشار خارجی است (مانند فشار روی سطح یخ به پای اسکیت باز) زیرا یک لایه سطحی یخ ذوب می شود. تحقیقات بیشتر نشان می دهد حتی اگر فشار کافی برای ورزش اسکیت باز ایستاده روی یک پا وجود نداشته باشد.

تحقیقات اخیر نشان می دهد که سطح یک لایه یخ بود که آن را ذوب می کند ، نه کلا ، بلکه به خاطر خودش ، و این را نمی توان به طبیعت بین آب از یخ نسبت داد؟ و یخ زدگی این او روی سطح لغزنده لایه لیز خورد. این ممکن است درست باشد ، اما یک واقعیت ثابت شده است که از آن خارج است.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.