دوشنبه ۲۸ اسفند ۰۲

پیروانی: تاج هم از قرارداد ویلموتس در عذاب است/ امیدوارم از این قراردادها رها شویم

۱,۹۲۹ بازديد

پیروانی: تاج هم از قرارداد ویلموتس در عذاب است/ امیدوارم از این قراردادها رها شویم https://rosemag.ir/2021/01/07/پیروانی-تاج-هم-از-قرارداد-ویلموتس-در-عذ/ مجله رز Thu, 07 Jan 2021 02:07:09 0000 مجله ورزشی https://rosemag.ir/2021/01/07/پیروانی-تاج-هم-از-قرارداد-ویلموتس-در-عذ/ مارک ویلموت ، پیشکسوت فوتبال ایران می گوید ، “قرارداد ، مشکل این است که سابقه فدراسیون است. غلامحسین پیروانی در مصاحبه با مجله رز در مورد ثبت نام نامزدهای شرکت در انتخابات و پیشروی فدراسیون فوتبال علی کریمی ، علی کریمی ، بازی و زیبا برای دیدن گفت. برخی دیگر می گویند که نیازی …

مارک ویلموت ، پیشکسوت فوتبال ایران می گوید ، “قرارداد ، مشکل این است که سابقه فدراسیون است.

غلامحسین پیروانی در مصاحبه با مجله رز در مورد ثبت نام نامزدهای شرکت در انتخابات و پیشروی فدراسیون فوتبال علی کریمی ، علی کریمی ، بازی و زیبا برای دیدن گفت. برخی دیگر می گویند که نیازی به استفاده از آنها نیست ، اما کریمی منزوی نبود. در این رابطه ، دبیرکل و معاون رئیس جمهور چیزی ندیده اند. کمیته هایی وجود دارد که این بخش ها هستند و آنها تنها نیستند.

وی به ظهور داستان های مختلف در مورد فدراسیون های ورزشی اشاره کرد و گفت: “اخیراً قهرمان بوکس ترکیه رئیس فدراسیون شد”. یا قبل از اینکه فدراسیون کشتی علیرضا دبیر این بازی ها را به یک بازی شاد و پر رونق تبدیل کند. علی کریمی همچنین یک فوتبالیست درجه یک است که دارای نام است و می تواند دوباره در آنچه ما خالق آن می نامیم فعال شود.

ایران با ابراز خوش بینی پیشکسوت نسبت به آینده ، برای فصل فعلی به مدت 5 سال نسبتاً آسان است و فوتبال ایران در حال گذر است: “امیدوارم که ایران بعد از انتخابات برنامه جدید فوتبال خود و مردم را از دست بدهد.” هر کدام از حوادث اخیر و کلاس درس فوتبال ایران. با این حال امیدوارم که این به خاطر منافع طرفداران ویلموت باشد تا علت از بین رفتن آن را از بین ببرند.

وی از اعضای هیئت حاکمان و مریدانش گفت: با رعایت فدراسیون فوتبال و بین مهدی تاج ، حیدر بهاروند و سایر اعضای هیئت مدیره ، تاج خشمگین است و البته از اینها. انتقادات فدراسیون فوتبال به ویلموت اصلی این حادثه وارد شد. علاوه بر از دست دادن معنی این امر در سالن انجام می شود ، و هیچ کس در زمین از دست نخواهد داد. در مورد این سوال چه گفته می شود من تصور می کنم چنین قراردادی قابل انعقاد نیست ، اما ضبط ضعیف لیگ فدراسیون اما در زیر میکروسکوپ است.

وی جام جهانی 2018 را همزمان با این نقطه عطف در فدراسیون مدیریت فوتبال ایران خواند و گفت: خوب حداقل فوتبال انجام شد ، کار سختی نبود. بیمار بودن در بعضی موارد در تیم های ملی بسیار مریض است. برخی چهره ها فوتبال را نابود کردند. برادر امید به تیم ملی. نکونام به عنوان مربی ، به عنوان یک نوشیدنی انار ، “آب لیمبو” معرفی شد.

در این پیشکسوت فوتبال خاطرنشان کرد: “امیدوارم همه کسانی که تأثیر مثبتی ندارند که زمان حرکت آزادانه فرا رسیده است.” از نظر DAEI علی ، مهدی مهدویکیا و چهره های دیگر نیز تأثیرگذار هستند. آنها همچنین باید نزدیک شوند. این وظیفه ما است که از چهره های جدید در انتخابات توسط رئیس جمهور حمایت کنیم و در لیگ بایستیم.

برعکس ، قوانین برخی از چهره های پیشگیری و بازنشستگی ممکن است در آن شرکت کنند و آن را از انتخابات انتخاب کنند: از شاگردانش به او بگویند ، و گفت ، اگر من این قانون را ندارم در صورت استفاده از فدراسیون ها اگر می توانند در یک فدراسیون فوتبال و همچنین خود آنها اعمال شوند. ما باید قوانین را اجرا کنیم.

امید قبل از سرمربی تیم ملی همچنین اظهار داشت که ایران برای بازگشت به بازی های لیگ برتر بین سپاهان و پرسپولیس موثر ، همه در ذخیره آن موفق نبودند. ترابی ، علیپور ، خلیل زاده ، نادری ، بیرانوند ، رسان بشار و … این تیم و همچنین کاتیر محروم تیم را ترک کرد. این حداقل صدمه جدی به انتخابات وارد می کند. در عوض این تیم اعتقادی نابود شود. پرسپولیس ، و قهرمان لیگ قهرمانان آسیا.

سپس ، او هرگز با پرسپولیس و مهاجم مشکلی نداشت. دقیقاً همین است ، و هیچ چیز ننگ آور و شرم آور نیست. با جذب مهاجم آماده و بهبود وضعیت درب.

عملکرد این فصل پیروان استقلال است که A گفت ، “عملکرد استقلال ، برای بازی فوتبال بد نیست ، بد نیست.” حتی زمانی که همه کالاها آجیل را به خود جلب می کنند.

او سرمربی سابق است و برق فجر سپاسی شیراز گفت: من پرسپولیس برای انتقال به بازار ضربه سختی خوردم. یحیی که استخوان های سال را از دست داده و اینکه تیم چگونه ساخت خانه است. سپاهان روز به روز بهتر می شود. امسال تیم ها کمی خوب و راحت پرسپولیس هستند.

پیام آخر

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.