سه شنبه ۲۹ اسفند ۰۲

۱۶ فیلم جشنواره فیلم فجر در زنجان اکران می شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

۱,۲۸۱ بازديد

۱۶ فیلم جشنواره فیلم فجر در زنجان اکران می شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان https://rosemag.ir/2021/02/01/۱۶-فیلم-جشنواره-فیلم-فجر-در-زنجان-اکران/ مجله رز Mon, 01 Feb 2021 18:06:39 0000 مجله عمومی https://rosemag.ir/2021/02/01/۱۶-فیلم-جشنواره-فیلم-فجر-در-زنجان-اکران/ به گزارش خبرگزاری آمند ، محمد ربیع احمدخانی با اشاره به اینکه در سالهای گذشته ، ما تجربه خوبی در نمایش همزمان فیلمهای جشنواره فجر در استان داشتیم ، گفت: جشنواره فیلم فجر یکی از مهمترین رویدادهای سینمایی و هنری در ایران است او صریحاً می گوید در اواسط فوریه. وی با بیان اینکه امسال …

به گزارش خبرگزاری آمند ، محمد ربیع احمدخانی با اشاره به اینکه در سالهای گذشته ، ما تجربه خوبی در نمایش همزمان فیلمهای جشنواره فجر در استان داشتیم ، گفت: جشنواره فیلم فجر یکی از مهمترین رویدادهای سینمایی و هنری در ایران است او صریحاً می گوید در اواسط فوریه.

وی با بیان اینکه امسال تحت تأثیر تاج ناشی از اپیدمی تجربه های جدیدی برای برگزاری این جشنواره وجود دارد ، افزود: امسال به دلیل پخش شدن تاج همسرش و مشکلات موجود برای علاقه مندان نمایش فیلم ها در سی و نهمین ظرفیت فجر با جشنواره فیلم خاص تر. “افتخار ملی در ذهن.

رئیس اداره فرهنگ حق عمومی فرماندهی و ارشاد روم در استان زنجان افزود ، و نمایش همزمان فیلم های جشنواره از 39 فوریه آغاز شده از دهه فجر 6 تا 10 فوریه ادامه دارد.

احمدخانی ادامه داد: امسال فیلم های “ابلق” کامارگو آبیات “بدون همه اینها” ساخته محسن قرایی “تک تیرانداز” علی غفاری تی در “آیدا پناهنده” خط فرضی “یک فرنوش صمد ‘عماد و توبه” ساخته کاوه صباغ زاده “روزی روزگاری در آبادان ،” حمیدرضا آذرنگ “روشن” روح الله حجازی ‘زالوا “ارسلان امیری” بازی ستاره ای “هاتف علیمردانی’ شیشلیک” امپراطور محمد حسین مهدویان ‘گیجگاه “عادل تبریزی ،” مامان “آرش آنیسی” مشالت حسین “داراب ” منصور ” سیاوش سرمدیوم ‘ydo’ توسط مهدی جعفری و برای زنجان نمایش داده شد

۰ ۰

6 نکته درباره این فیلم های اکشن برتر

  • دقت کنید این لیست بر اساس نظرات کاربران از سراسر دنیا جمع آوری شده و امتیازهای imdb و rotten tomatoes و همچنین امتیازات منتقدان، جوایز، کارگردان، بازیگران، کامنت های کاربران و امتیازات کاربران گوگل کاملا لحاظ شده است و از همه نظر لیست کاملی ست.
  • لینک دانلود فیلم ها زیر عنوان شان وجود دارد که می توانید به راحتی هر کدام را دانلود نمایید. به مرور زمان ممکن است لینک های دانلود از کار بیفتند که در این صورت می توانید به راحتی نام هر عنوان را گوگل کنید و آن را دانلود نمایید.
  • در انتخاب هیچ فیلمی، به امتیازات داده شده توجه نکنید. به کارگردان، داستان فیلم، جوایز دریافتی، امتیازات گوگل و کامنت های کاربران سنگینی بیشتری دهید (کاری که ما انجام داده ایم)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.