سه شنبه ۲۹ اسفند ۰۲

بترسیم از تکرار فاجعه! – مجله رز

اخبار آنلاین شهر جهرم را در این وبگاه بخوانید.

بترسیم از تکرار فاجعه! – مجله رز

۱,۲۸۱ بازديد

بترسیم از تکرار فاجعه! – مجله رز https://rosemag.ir/2021/01/20/بترسیم-از-تکرار-فاجعه-مجله-رز/ مجله رز Wed, 20 Jan 2021 04:14:22 0000 مجله علمی و پزشکی https://rosemag.ir/2021/01/20/بترسیم-از-تکرار-فاجعه-مجله-رز/ به گزارش مجله رز ، بی ثباتی شکوه پس از روزهای سخت افتخار در مارس 1999 ، با برخی محدودیت ها ، در اواسط ماه مه که تقریباً در طول دوره بیماری در کشور به موضوع رسید ، مانند هفته دوم ماه مه ، کمترین میزان بستری در بیمارستان در هفته گذشته در ماه مه …

به گزارش مجله رز ،

بی ثباتی شکوه

پس از روزهای سخت افتخار در مارس 1999 ، با برخی محدودیت ها ، در اواسط ماه مه که تقریباً در طول دوره بیماری در کشور به موضوع رسید ، مانند هفته دوم ماه مه ، کمترین میزان بستری در بیمارستان در هفته گذشته در ماه مه و میزان مرگ تاج در منطقه و آنجا. ساعت هم اکنون گزارش شده است. اما این با این درک که برخی از معادلات و سهل انگاری ، جاده ها و غیره به تدریج زمینه برای آغاز یک قله بزرگتر و با افزایش تدریجی موارد بستری شدن در بیمارستان و مرگ ناشی از تاج در اواخر ماه ژوئن پایان یافت ، در اینجا نخواهد بود. و اوایل سپتامبر سال جاری حلقه دیگری در کشور داشتیم.

زمان اکنون و آغاز شکست استثناها است

روند در منطقه و ادامه سینوسی بیماری کرونا ، و کاهش موقتی آمار در هفته دوم ماه سپتامبر ، یک بیماری روند کندتر به نقطه شروع صعود خواهد داشت. در اواخر ماه اکتبر و نوامبر ، قله سوم این بیماری را تجربه کرد و بیش از 400 نفر در روز به مرگ منجر شد. اکنون یک فاجعه در ایران رخ داده است تا تاج قرمز شود و شهرهای دیگر به دنبال او بودند. و آنها احساس اضطراب را تا حدی به وجود آوردند ، به طوری که شهرهایی از تعدادی اسب سیاه وجود داشت ؛ و توانایی این کار کسی نبود که بتواند با کارکنان مراقبت های بهداشتی در بیماری خود خسته باشد.

در این کسی که در کنار من بود ، از بیماری قلبی Covid 19 جلوگیری می کند و از مرگ رهبران بعدی جلوگیری می کند. به طوری که از 5 دسامبر ، او روز قبل از Kalends دسامبر ، به طور متوسط ​​، اولین بار از روش بیماری کرونا ، به معنای دقیق هنگام اعمال آنها و محدودیت های پروتکل ها ، شروع به کار کرد. شب برای جلوگیری از ترافیک از ساعت 9 شب تا 4 بامداد ، ترافیک بین شهری و جلوگیری از جنگ جریمه آنها را به مجرمان مجبور کرد ، زیرا امور دیگری تعطیل شده است ، زیرا هیچ دانشکده دیگری تاج همه مشاوران نیست.

از طرف دیگر ، تاج تغییراتی در انگلیس داشته است و در هر یک از تاج ها این کلمه با سرعت بیشتری پخش شده است. رعایت مردم از پروتکل های سلامتی وی استفاده می کند ، بنابراین برای متخصصان بهداشت ضروری است. بنابراین ، او در 14 دسامبر بود ، دکتر علیرضا رییس ، معاون وزیر بهداشت وزارت بهداشت و صحبت از ستاد ملی ضد شکوه ، اعلام کرد که عملکرد پروتکل های بهداشتی که به بیش از 90 درصد رسیده است. از سفت شدن رشد تاج مطابق با روشی که مطابقت دارد و پروتکل هایی برای نجات همه ، همه در تاج تورم منتظر او بودند. انتظارات برآورده می شود ، از جمله در هفته چهارم ژانویه ، تعداد بستری ها در 16 ژانویه به شدت کاهش یافت ، 200 روز بعد ، تعداد مرگ عروق بیماری کرونا دو برابر شد. به همین ترتیب ، در موارد کل کشور در مورد بیمار بیمار به طور قابل توجهی کاهش یافته و وطن خود را از تعداد مثبت نجات داد ، به طوری که رنگ های طلایی ، زرد و در وسط قرار گرفت. و اکنون ، در این زمان ، و صحبت های وزارت بهداشت ، 10 شهر آمل ، بابل ، تنکابن ، جویبار ، رمزی و ساری ، سوادکوه ، فریدونکنار ، قائمشهر و نکا در استان مازندران به شرح زیر است: 23 شهر در سراسر اورئوس 252 زرد 163 با سایر شهرهای دفاع ، در آب.

او باید تاج کاهش پاهای طبیعی را دریافت کند ، نه به نفع هر کس

تاج در منطقه در حال حاضر روند نزولی دارد ، اما طبق گفته وزارت بهداشت ، بسیار ناپایدار و شکننده است. به هیچ وجه حداقل تنظیمات برای کاهش تکرار رعایت پروتکل ها ، و بنابراین در برابر او ایستادن یا در تابستان ، شیوه و در پاییز ، تبدیل به یک شر. قسمت بنیادی اوج تاج وزیر بهداشت ، سختی زمستان را به ما یادآوری کرد ، زیرا من اغلب اگر سلامتی از پروتکل های طبیعی پیروی نمی کند ، اغلب گزارش می کنم و نه توسط کشته شدگان ، بلکه تاج کاهش سفارشات است.

محراب جلال؛

وی گفت ، تداوم عبادت تثبیت شده در آیین زمان ، پروتکل های Namaka با نور نجات به همه دنبال می شود ، با جدیت و کوشش برای نجات پروتکل ها همیشه با توجه به سیستم تنظیم مراقبت های بهداشتی به ترتیب یک ساعت ، در بهترین نقطه انجام می شود. و بروز برخی از شرایط خطرناک باعث می شود که مردگان تاج بیماری برگردد. لازم به ذکر است که برگزاری مراسم و آداب و رسوم ، نقض شیوه های ایمنی ، دو برابر بدبخت باعث این موارد در محراب می شود به این معنا که دستاوردهای درخشان در مدیریت بیماری ها و اپیدمی ها به ارمغان می آورد.

تاج وحشت بزرگ

پس از عفونت روند نزولی ، و سرانجام مرگ ناشی از بستری شدن در بیماری عروق بیماری کرونا در کشور ، بنابراین به نظر می رسد برخی از سهل انگاری ها و مقررات در بیماران ، این بیماری به آرامی دوباره ظهور کرده است. بنابراین ، به شهادت وزیر بهداشت درگیر ، آنها پیروی کرده اند. در این رابطه دکتر علیرضا زالی – رهبر عملیات مدیریت فوتبال در تهران وی در مورد افزایش تعداد بستری شدن در گروه های بیماری کرونا برای افزایش تعداد ویزیت های سرپایی از استان نگهدارنده بهداشت در روزهای گذشته هشدار داده و گفته است که آنچه که آنها قادر به تکرار مجدد سالاد تلخ شتاب در ماه مه هستند.

فاصله از فضای اجتماعی و زنگ خطر مرز

وی از میانگین اجتماعی گفت که در هفته های اخیر ، مدت زمان بسیار طولانی تر به 6/76 رسیده است ، وی اظهار داشت: “این در حالی است که میزان رویه ها مطابق با 82.3٪ که به هفته های قبل از این کاهش رسیده است ، نشانگر کاهش فاصله رسانه ها است.” لازم به ذکر است که همیشه به این معنی نیست که یک روش بهداشتی اجتماعی از راه دور قوی وجود دارد و می توان از بروز بیماری و افزایش تعداد بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر موج قبلی کاسته ، که یک زنگ خطر جدی است.

روند رو به افزایش بستری در 5 سال از گروه سنی 17 سال

زالی ادعا کرد گروه سنی بیماران متأسفانه در دو هفته گذشته نشان داده است ، اما ما در بین خود با روند رو به رشدی روبرو هستیم که شیب ملایم استولون را دارد و همراه با تعداد پنج بستری و یک گروه بستری در 17 سالگی در استان تهران است. و در سطح شهر ، مشاهده می شود که ما با کاهش عملکرد سیستم بهداشتی مخالفیم. در همان زمان ، با استفاده از آن ، در مکانهایی که هزینه تجمع در روزهای اخیر در ، اجتماع ، سیاسی ، به طور کامل برداشته شد.

وی تأكید كرد: اگر می خواهید اقدام كنید ، و سلامت اجتماعی مشاهده ممكن است به طور م removedثر برداشته شود ، میزان انطباق بیش از 90٪ افزایش می یابد و كاهش این شاخص ها در كنار امواج و زنگ خطر بیماری جدی محسوب می شود.

95٪ مردم وضعیت را جلال طبیعی می دانند

در همان زمان ، دکتر ایرج حریرچی ، معاون وزیر بهداشت ؛ اظهار داشت وی گفت: “در حال حاضر ، در مقایسه با همان مورد در دسامبر و ژانویه سال ، تنها پنج درصد از ترافیک کاهش یافته است.” “از این به نظر می رسد که 95 درصد مردم از وضعیت طبیعی و روشی که به همان تعداد در خارج از شهرها می دانند ، اطلاع دارند.” این نگرانی اصلی است.

هر زمان زیادی برای انتقال بیماری افزایش می یابد ،

وی اضافه کرد ، “که مستاجران ما از مکان دیگری و گروه خاصی از اقدامات خاص”. لازم به ذکر است که هر مجموعه ای ، از جمله خانه گاه به گاه در کافی شاپ ، رستوران و کافه ، برگزاری مراسم عروسی ، عزاداری و غیره از طرف دیگر ، از آنجا که بازگشایی ، به ویژه کسانی که دوره پریود را می گذرانند و به ترافیک عادی باز می گردند ، از نظر انتقال عمومی یکی از ترجمه های عمومی است. در حال حاضر ، متروهای نگران کننده همه جا هستند.

افتخار بازار دریایی فاجعه بار

مردان مقدس با اشاره به معاون وزیر بهداشت اخیر گفت: “به هر حال ، در حال آماده سازی است ، با خطر ابتلا به خانواده یا خانواده در شهر و قدم زدن در ماشین و یک شیشه ، یک خرید در اطراف”. به رستوران ، حمام و غیره بروید بسیار خطرناک به جلو. و برای بهترین روشها در مقصد افزایش در استانهای شمالی و جنوبی جزیره به 100٪ اشغال و هتلها رسیده است که از نظر ما فاجعه بار است.

تاج آرزو می کنم کاش هیچ قانونی برای شکستن ثروت ناپایداری که باید در روزهای گذشته بگذاریم ، مهار نمی شد ، و همه چیز مصیبت بار برای دنبال کردن مراسم راه های این اتفاق افتاد ، او سقوط کرد. عادی غفلت و هر یک از ما می توانیم در آتش سوزی در روشنایی جلال یک ملکه بنشینیم و شاید حتی آنچه علیه ما بیرون می آید نقش داشته باشیم …

پیام آخر

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.