سه شنبه ۲۹ اسفند ۰۲

سالروز شهادت صدرالله فنی – مجله رز

اخبار آنلاین شهر جهرم را در این وبگاه بخوانید.

سالروز شهادت صدرالله فنی – مجله رز

۱,۲۸۵ بازديد

سالروز شهادت صدرالله فنی – مجله رز https://rosemag.ir/2021/01/14/سالروز-شهادت-صدرالله-فنی-مجله-رز/ مجله رز Thu, 14 Jan 2021 05:50:47 0000 مجله هنر و فرهنگ https://rosemag.ir/2021/01/14/سالروز-شهادت-صدرالله-فنی-مجله-رز/ کردها “کاک و مصطفی خیبری” سعودی را “ابو ر” می نامیدند. این چیزها هرگز گفته نمی شود ، جز این كه باید نامه ای بسازند كه غالباً توسط پارسیانی كه در مسیر امپراطورها لغزیده اند گفته شود. به گزارش مجله رز ، صدرالله آپلیپدیان بهبهان در سال 1974 متولد شد و در سال 1334 با …

کردها “کاک و مصطفی خیبری” سعودی را “ابو ر” می نامیدند. این چیزها هرگز گفته نمی شود ، جز این كه باید نامه ای بسازند كه غالباً توسط پارسیانی كه در مسیر امپراطورها لغزیده اند گفته شود.

به گزارش مجله رز ، صدرالله آپلیپدیان بهبهان در سال 1974 متولد شد و در سال 1334 با تحصیل در دانشگاه کشاورزی شیراز ازدواج کرد. در کودکی و جوانی ، تجربه و سلطه ایدئولوژیک و سیاسی رودز در کشور به دلیل جو و احساسی که من به دست آورده ام ، بسیار مورد استفاده قرار می گیرد ، وی نقش محوری در مدیریت و سازماندهی تظاهرات در یک رژیم استبدادی داشت.

فعالیت های مبارزاتی

دانشجویان فعالانه در مبارزات گروههای مسلمان در التقاط حضور دارند. اقدامات صدرالله محدود به دانشگاه و مناطق اطراف آن در مساجد و روستاها نبود. او در گروه عقیدتی سیاسی “منصورون” حضور پررنگی داشت و بر مبارزات سیاسی در مبارزات دیجیتال و عملیات چریکی علیه دولت طاغوت هم میپرداخت و نقشه های تراز مزدوران رژیم طاغوت را طراحی و اجرا می کرد. این ضربات خفقان آور است ، سیستم پلیس شهر.

“مجید بقایی” و “اسماعیل داغایقی” از همه زاویه ها دور می شوند ، و یک دولت الحادی که صدرالله احزاب را ملزم به احزاب و همراهان خود می کند ، آنچه را که امام خمینی اعلام کرده است توزیع کرده است. پس از پیروزی انقلاب اسلامی ، وی سعی کرد عناصر مستبد کشتار و کمیته حفاظت را از انقلاب بگیرد و به عضویت این سازمان درآمد و نقش بسیار موثری در شکل گیری سپاه در شهر بهبهان داشت.

در آغاز کردستان غائله ‘کراند غرب’ به همراه خانواده اش رفت و چند ماه در فعالیتهای عقیدتی و فرهنگی به سر برد تا فعالیتهای ضدانقلاب را خنثی کند. سپس به اهواز آمد و با توجه به پیشنهاد مسئولین مبنی بر تشکیل واحد اطلاعات سپاه منطقه خوزستان و لرستان تحت عنوان منطقه 8 کشوری ، این واحد را با دوستان راه اندازی کرد. پس از آزادسازی رهبر خرمشهر ، سفیران خرمشهر در سال 1961 انتخاب شدند. با تلگراف شهید دکتر مجید دقایقی به واحد اطلاعات استان اهواز بازگشت و در حین کار برای ادامه تحصیل نیز مشغول بودجه بود و سال 61 لیسانس مهندسی کشاورزی برای کسب کرد.

تأسیس نفوذ اردوگاه رمضان در عراق / شهادت

در همان سال ، علاوه بر مسئولیت های خود ، “رهبر ستاد نیروی قدس” شد. “تا سال 63 تاسیس مشکل” اردوگاه رمضان “با یک سری جنگ در دادگاه و قیام شهید دقائقی صدرالله. آموزش پرسنل دو شهید تیپ 9 بدر این اردوگاه برگزار کرد که “مجاهدین فرمانده فجر 15 سپاه رمضان” در روز ژانویه سال 1366 ، صدرالله در یکی از مناطق جنوبی آن فعال هستند به استثنای تحقیقات انجام شده ، و سپس ، اواخر شب. هنگامی که او بازگشت ، ماشین مانند یک تصادف ساخته شده بود ، به گونه ای که در کما نبوده و سه هفته در حال جراحات آن مرد بودند که به دنبال او بودند. سرانجام ، هنگامی که او در 16 ژانویه بود ، بنابراین شهادت خود را به اتمام رساند ، 1966 ، پس از 13 سالگی ممکن است با هم جنگ کنند.

کسانی که مدتها مدت بسیار پنهانی به شهادت صدرالله آپلیپدیان در عراق آمدند ، اما آنچه آنها هستند نیست و چه مقدار از این اقدامات در مورد اقدامات. شاید مهمترین مورد مشترک شهدای این فعالیت در خارج از کشور و نیاز به عراق باشد. علاوه بر کمک به عراق و فرهنگ فکری ، مردم و یک رژیم بزرگ بعثی تجاری را انجام دادند.

علی هاشمی ، شهید ، شهید و یک میزبان عالی مقام در اینجا صدرالله آپلیپدیان

علاوه بر اینکه پادشاه مبارزان اسلامی در این میدان بود و مهارت ابرقهرمانان اسلامی که صدرالله خواستار انتقال او بود. کندی پایدار در کردستان عراق ، برای عبور از صعب العبور ، و مجاهدین در عراق. او که در انجام ماموریت های رقابتی و عملیاتی از استعداد کم نظریه استفاده می کند و می تواند با انجام عملیات در خاک عراق حماسه های بسیار را به نمایش درآورد.

داستانی از محسن رضایی

می گفت: “این مکان آنقدر در مورد صدام اخلاقی و استعفا در شمال و جنوب عراق است که پیروز شده است.” ژنرال محسن رضایی ، فرمانده وقت انقلابی XXV. از اور عملیات بدر در عراق ، ناصریه ، بصره و بغداد طنابی به عراق بود و در برابر راههای مجاهدی که برایش آورده می شود مقاومت می کند تا پای نیازهای او را ببندد. این عظمت صدرالله آپلیپدیان به عنوان کلی آنها. “من افتخار می کنم که اولین فرماندهان برده” بالا “را رهبری کردم که شهید اسماعیل صدرالله آاپلیپدیان را چند دقیقه و 1000 هدایت کرد

پیام آخر

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.