سه شنبه ۲۹ اسفند ۰۲

طغیان مجدد کرونا با کوچکترین بی‌احتیاطی/ احتمال شدید بودن پیک چهارم

اخبار آنلاین شهر جهرم را در این وبگاه بخوانید.

طغیان مجدد کرونا با کوچکترین بی‌احتیاطی/ احتمال شدید بودن پیک چهارم

۱,۲۸۰ بازديد

طغیان مجدد کرونا با کوچکترین بی‌احتیاطی/ احتمال شدید بودن پیک چهارم https://rosemag.ir/2021/01/22/طغیان-مجدد-کرونا-با-کوچکترین-بی‌احتیا/ مجله رز Fri, 22 Jan 2021 04:26:22 0000 مجله علمی و پزشکی https://rosemag.ir/2021/01/22/طغیان-مجدد-کرونا-با-کوچکترین-بی‌احتیا/ یکی از اعضای شورای ملی مبارزه با تاج گفت: “این باید برای کاهش بار بیماری و همکاری عروق کرونا ویروس مردم و اعمال محدودیت های شدید انجام شود.” از این رو اصلاً لازم نیست که با رذیلت ، کاهش تعداد مرگ و میرها ، و آلودگی افراد یا شاید هیچ مردی ضعیف نشود ، زیرا …

یکی از اعضای شورای ملی مبارزه با تاج گفت: “این باید برای کاهش بار بیماری و همکاری عروق کرونا ویروس مردم و اعمال محدودیت های شدید انجام شود.” از این رو اصلاً لازم نیست که با رذیلت ، کاهش تعداد مرگ و میرها ، و آلودگی افراد یا شاید هیچ مردی ضعیف نشود ، زیرا در اثر کمبود مراقبت از بین رفته و در بعضی از موارد ، یک بیماری شدید با این شرایط قابل برگشت است.

در مصاحبه ای با مجله رز ، دکتر مجید مختاری ، متخصص ریه ؛ وی با توجه به عدم انطباق با آغاز انتشار پروتکل های مربوط به ماهیت رفتار ویروس ، در تغییر رفتار انسان فرستاده شد ، وی گفت: “با مشاهده رفتار و مرد در جامعه ای که به وضوح مشاهده شده است که با تغییر رفتار انسان ، تغییرات ممکن آی تی.

یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مایل است وقایع همه گیری را در کشورهای اروپایی و آمریکایی اختصاص دهد و گفت: “عدم رعایت این قوانین ، و پروتکل ها و استثناها از طریق یک کشور قدرتمند و ثروتمند اروپایی و آمریکایی ، منجر به فعال سازی مجدد یک چرخه می شود. و این واقعیت که تغییرات زیادی در پیگیری ویروس SARS2 ایجاد می شود ، طبق آمار امروز ، بیش از 1000 عفونت جدید هر روز در میان هزاران نفر گزارش شده است که هر یک از این کشورها مرده است.

دکتر. مختاری و با یادآوری وضعیت نگران کننده در کشور در چند هفته گذشته گفت: عدم رعایت پروتکل ها ، بازگشایی زودهنگام ، اولین سفرهای ضروری در ماه سپتامبر منجر به سومین اوج فوتبال در پاییز شد و بین 10 تا 12 در هفته آخر 3000 در بعضی موارد ، در مرگ و 93000 مورد. با این حال ، ایمنی جمهوری و افزایش قدرت انطباق با پروتکل ها و اعمال یک عروق کرونا ویروس سنگین که قبلاً در موارد استثنا وجود داشته است ، قادر به کاهش بروز و تعداد تلفات 600 دور در مدار در هفته نخواهد بود.

از آنجا که برخی از کمبود مراقبت از دست داده است ، هنگامی که او قبر را تکرار می کند ، و وضعیت بیماری

وی گفت: “این باید برای کاهش بار بیماری و همکاری مردم و اعمال محدودیت های شدید کرونا ویروس انجام شود.” بنابراین ، مشخص شده است که کاهش عفونت و تعداد مرگ و میر یا هیچ مردی ضعیف نخواهد شد و در نتیجه با بی احتیاطی با بیماری شدید از بین می رود شرایط را می توان معکوس کرد.

و یکی از اعضای کمیته مجله ملی مبارزه با کرونا ، اظهارات قبلی مبنی بر اینکه تغییر در رفتار افراد ، موارد مثبت و میزان مرگ و میر مجددا افزایش یافته است ، اذعان داشت که هنوز درمان قطعی داروی کرونا اختراع نشده است و واکسن جای بهتری ندارد وضعیت. از آنجا که بسیاری از کسانی که در واکسن های تزریق شده به مردم در کشور های مختلف که هنوز نتیجه نداده اند ، وجود دارند و زندگی اجتماعی ، اقتصادی ، علمی و سیاسی یکسان ، استدلال نامعتبر است ، دقیقاً در اکثر موارد یک چالش در جوامع مختلف است.

انتقاد از بازگشایی زود هنگام و عجولانه

متخصص ریه با بازگشایی چک صبحگاهی گفت: “به عنوان مثال ، وزارت بهداشت و جلال و اغلب با افزایش عواقب بازگشایی زودهنگام مدارس هشدار داده می شود ، برای مسافرت مردم ضروری است و تغییر رفتار به طور فزاینده ای بار و اپیدمی های بیماری است. این منجر به تمایل بعدی می شود. قله ها در آینده نزدیک با بیماری جدی روبرو هستند و به چالش کشیده می شوند.

گذشته از این واقعیت که سیستم بهداشتی و کادر پزشکی در زمین پس از 10 ماه تلاش بی وقفه ، بار سنگینی برای بیماری جدید ، که در حال تصفیه و اوج جدید بیماری است ، از طرف دیگر ، باعث کاهش بار بیماری عروق کرونا ویروس قلب می شود. در بیمارستان ها ، بیماران مانند بیماران کرونا ویروس قلب مبتلا به بیماری کلیوی ، سرطان و سایر بیماری هایی که از ترس درمان بیماری کرونا ویروس قلب در بیمارستان ها بستری نشده اند ، نیستند.

فعال سازی منجر به تغییر چرخه انتقال ویروس می شود

دکتر با اشاره به خود کل زندگی ناشی از ویروس کرونا ، دکتر مختاری گفت: “فعال شدن یک چرخه انتقال و افزایش بار منجر به تغییر و تغییرات جدیدی در یک مرد می شود ، به عبارت دیگر ، هنگامی که تعداد ویروس ممکن است به هم متصل شود ، پروتئین های دیگر و وام به آنها از طریق ویروس تغییر ساختار از جنس های مختلف است و زنده می مانند مانند امروز ، انواع مختلف ویروس کرونا در آفریقای جنوبی ، انگلیس ، ژاپن و برزیل گزارش شده است.

وی گفت: “اگر دولت به وظایف اجتماعی خود ملت عمل نكرد ، این افرادی هستند كه پروتكل ها و مشكلات عروق كرونر را رها خواهند كرد ، دولت و شیوع ویروس قادر به انجام کارهای بیشتری است.” عجله در بازگشایی انواع جدید مردی که مطمئناً در ایران خواهد بود. ما نه تنها باید تصور کنیم که کاهش بار در یک زمان به معنای دلسردکننده پرولی است ، بلکه هنوز هم با کوچکترین بی احتیاطی فعال و در حال ظهور است.

وی کاهش پروتکل ها را در مرحله فعلی پرونده خواند و ادامه داد: “البته ، مثل اینکه می داند چه اتفاقی می افتد به سرعت اتفاق نمی افتد و حدود 2 تا 4 هفته پس از تغییر رفتار ، بنابراین ما سیاست و مقامات قوی داریم که کشورهای آمریکایی و اروپایی به دلیل از هم اکنون ، و وضعیت ، به دلیل عدم انطباق با پروتکل ها ، با رعایت جدی ترین مورد از یک چیز کوچک با ارزش ، چگونگی لزوم ، و عروق مردان جوان مقدس است ، مبادا پروتکل ها ، و از تبعید فعلی ما در داخل کشور دور شود ، مسئله از دست دادن خود او وجود داشته است.

در قله چهارم انتظار می رود از اوج بدتر باشد

یکی از اعضای کمیته ملی مجله مبارزه با Glory تأکید کرد: “پیش بینی می شود که اوج سه ماهه بسیار شدیدتر از آنچه که انواع جدیدی از Glory man در انتقال خاکستری و Sclcrotium cepivorumFludioxonil ایجاد شده است که 70٪ قوی تر است.” علاوه بر این ، مطالعات نشان داده است که این یکی از انسانهای بافت ریه و گیرنده ها است ، یکی در تصور قلب به ریه ها چقدر بیشتر و بیشتر است ، و از این رو قادر به جلوگیری از بیماری نیست.

59٪ افراد مبتلا به بیماری بدون علامت منتقل می شوند.

خداوند با مراجعه به مطالعات انجام شده درباره یکدیگر درباره همه این موارد ، پروردگار ، دکتر است. مختاری گفت: نتایج حاصل از مطالعات جدید بسیار دقیق و صریح بود که نشان می دهد 59 درصد بیماری منتقل شده یا بعداً به استاندارد مردان بدون علامت تبدیل می شود. به همین دلیل ، ما همچنین باید برای نجات پروتکل ها ، به ویژه در شخص ، مانند گذشته دنبال کنیم ، زیرا من در شهر داشته ام و به هیچ وجه از طریق علامت بدون علامت توسط خانواده ها ، بدن بزرگ بیماران منتقل نمی شود.

متخصص جدید ریه گفت: “یک گونه جدید ویروس جهش یافته را در بیشتر گروههای سنی 60 ساله تحت تأثیر قرار داده و بسیاری از افراد بدون علامت هستند ، بنابراین نیازی به رعایت دقیق پروتکل های ایمنی نیست.” با آن مطابقت داشته باشد

سرانجام ، از آنجا که هدف از صحبت در مورد بازگشایی زودهنگام مدارس یا ورزشگاه ها است ، مختاری گفت: “بازگشایی مدارسی که قبلاً تجربه کرده بودند ، منجر به افزایش درگیری کودکان می شود ، اما درگیری و مرگ و میر در کودکان کمتر است و آنها می توانند منبع عظیمی از انتقال ، هر مردی برای جلب رضایت دیگران ، و بیش از حد از خستگی ایمن سازی توسط کارکنان و شرایط نامشخص شرایط درمان این واکسن ها ؛ پایبندی به موارد محدودتر ، تنها راه رفاه معنوی آن پروتکل ها برای غلبه بر بیماری است.

پیام آخر

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.