جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

وقتی کرونا، عادات جشنواره ای مان را تغییر داد

اخبار آنلاین شهر جهرم را در این وبگاه بخوانید.

وقتی کرونا، عادات جشنواره ای مان را تغییر داد

۱,۳۴۳ بازديد

وقتی کرونا، عادات جشنواره ای مان را تغییر داد https://rosemag.ir/2021/02/11/وقتی-کرونا،-عادات-جشنواره-ای-مان-را-تغی/ مجله رز Thu, 11 Feb 2021 06:14:14 0000 مجله هنر و فرهنگ https://rosemag.ir/2021/02/11/وقتی-کرونا،-عادات-جشنواره-ای-مان-را-تغی/ جشنواره فیلم فجر در زمانی برگزار شد که جهان گرفتار تاج و نگرانی در مورد عواقب آن بود ، اما این شرط پایان یافت که سایر پروتکل ها و جو مهمانی در سینماروها بدشانس باشد. نگه داشتن آن ویژه است. مکانی برای نمازگزاران سال ، سرمایه گذاران برای دیدن چیزهایی که معمولاً خاکستر کاروس در …

جشنواره فیلم فجر در زمانی برگزار شد که جهان گرفتار تاج و نگرانی در مورد عواقب آن بود ، اما این شرط پایان یافت که سایر پروتکل ها و جو مهمانی در سینماروها بدشانس باشد. نگه داشتن آن ویژه است.

مکانی برای نمازگزاران سال ، سرمایه گذاران برای دیدن چیزهایی که معمولاً خاکستر کاروس در سینما نبوده است.

حتی برای کسانی که آرزو داشتند داستان ها به زندگی بازیگران روی صفحه بپردازند ، این خوب بود و نجات توانایی انجام این کار در هنگام پروتکل بود.

Sed sanitas protocols mutata intellegatur sapor, vigilantes movies et nobis nihil ultra mane et vespere casibus, nostri mira casu venit mane in mane in mane mane in loco ad vesperam: nos vestitos sindones, et tiaris, et ad cinematographico. ما

و جرمی که میان وعده ها برای تماشای فیلم به سینما می روند ، ساکت شوید و آنها هنگام خرید فیلم که باید توسط شخصی که روی صورت شما است گرفته شود ، برای خوردن خریداری نمی شوند تا شما در آن بمانید. ما ، که خدای ناکرده ، هیچ کاری انجام نمی شود.

مادامی که در سینما در نزد پروردگار صف نبوده و آنها انقلابی نبوده اند و همانطور که در سالهای گذشته به نمایندگی از طرف حاکمان و برای حاکمان ثابت شده است ، او سینماهای کشیده شده بود.

زیرا فقط یک سال کوچک ، یک سال نامرئی است که در آن کل جهان و البته ما را تحت تأثیر قرار داده و تأثیرات بیشتری نیز بر آن گذاشته است.

برای این ، ما در نظر می گیریم که مسابقه در نیمه شب برای تماشای آن ، خسته و خسته از این ویروس است ، که شما این کار را بیش از آسان کردن ما انجام داده اید.

ما آن را نخواهیم خورد ، و شما فرزندی ندارید: چه مقدار بیشتر ، مانند کبد چرب ، چربی و پروتئین ، ما نیز نان نخواهیم داشت؟

این رویاهای صفحه نمایش است ، یک بار دیگر ، تاج سینما ، با این حال ، دستاوردهای او ، اشتیاق به پول موریس نخبه.

افتخار شما ، اگر او برود ، ما به آن عادت می کنیم که در زندگی خود ایجاد کرده ایم ، اما همچنین قلب مردم ما. و وقتی آنها دوست ما هستند ، در سال بعد از رویا ، و آنجا هستیم تا آنها را بغل کنیم.

داستان جشنواره فیلم فجر امسال با شرایط خوب به پایان رسید و هیچ افتخاری از یک بدنام نیست ، بنابراین شاید سال آینده ما دوستان خود را داشته باشیم و بدون ماسک به دوستانمان سلام کنیم خنده ما را ببینیم.

مجله رز ، شیم غفاری

پیام آخر

۰ ۰

عادت چیست؟

تعریف عادت

یک راه نسبتاً ثابت فکری، تمایلی یا احساسی که بر اثر تکرار یک تجربه در گذشته ایجاد می شود.

  • عادات ترکیبی از علاقه ما برای پیشرفت خودمان است.
  • عادت یک نوع روتین یا رفتار است که به طور منظم انجام می‌ شود و در بسیاری از موارد افراد آن را اتوماتیک انجام می دهند.
  • عادت رفتاری است که به تعداد دفعات کافی تکرار می‌ شود تا به صورت اتوماتیک در ما جریان پیدا کند.

اما من به شما می‌ گویم که عادت، یک الگوی رفتاری است که آن را اتوماتیک و بدون فکر کردن انجام می دهیم.

مطالب درباره عادات خوب اینجاست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.