پنجشنبه ۳۰ فروردین ۰۳

از داوور شوکر و کاسیاس تا علی کریمی و مورد خاص پلاتینی

اخبار آنلاین شهر جهرم را در این وبگاه بخوانید.

از داوور شوکر و کاسیاس تا علی کریمی و مورد خاص پلاتینی

۱,۳۴۶ بازديد

از داوور شوکر و کاسیاس تا علی کریمی و مورد خاص پلاتینی https://rosemag.ir/2021/02/12/از-داوور-شوکر-و-کاسیاس-تا-علی-کریمی-و-مو/ مجله رز Fri, 12 Feb 2021 04:29:50 0000 مجله ورزشی https://rosemag.ir/2021/02/12/از-داوور-شوکر-و-کاسیاس-تا-علی-کریمی-و-مو/ سپهر ستارا؛ در انتخابات این بار فدراسیون فوتبال دوره های گذشته ، اصلاحاتی برای ایجاد شرایط خاص و همچنین فوتبال ایران از نظر هزینه و شرایط بحرانی تیم ملی در مقدماتی جهانی 2022 و خیلی بیشتر در انتخابات انجام شد. از طرف دیگر ، قبل از فوتبالیست ها در انتخابات چیزی است که در گذشته …

سپهر ستارا؛ در انتخابات این بار فدراسیون فوتبال دوره های گذشته ، اصلاحاتی برای ایجاد شرایط خاص و همچنین فوتبال ایران از نظر هزینه و شرایط بحرانی تیم ملی در مقدماتی جهانی 2022 و خیلی بیشتر در انتخابات انجام شد. از طرف دیگر ، قبل از فوتبالیست ها در انتخابات چیزی است که در گذشته به ندرت دیده می شد ، اما این بار علی کریمی ، مهدی مهدویکیا و با سعید دقیقی پس از مدت ها به مدیریت فوتبال آمدند.

بسیاری از علی کریمی به دلیل فقدان مدیریتی در زمینه انتخابات ، انتقاد می کنند و معتقدند که بحران کنونی برای فدراسیون فوتبال طول می کشد ، اما نامزدهای دیگر برای ریاست جمهوری پس از سالها خوب عمل می کنند. داشتن یک فوتبال تیمی قدرتمند اما هنوز هم برای شرایط فعلی ممکن است دشوار باشد.

رئیس فدراسیون فوتبال علی کریمی اما اگر این اتفاق بیفتد ، در وهله اول بازیکن فوتبال خواهد بود و من به این کار نمی آیم و در مقابل او به عنوان امپراطور که ماهومت ریاست فدراسیون فوتبال را بر عهده داشت ، و همچنین تجربه آن در تاریخ دادکان برمی گردد. جدا از ایران ، فوتبالیست مشهوری که از پایان زندگی فوتبالی خود به ریاست فدراسیون فوتبال کشورش رسیده است داور کر وکر ، گلزن فوتبال کرواسی است که رئیس فدراسیون فوتبال این کشور را هویج می کند. همچنین اخیراً ایکر کاسیاس ، دروازه بان افسانه ای تیم ملی اسپانیا و رئال مادرید تصمیم گرفته است در انتخابات فدراسیون فوتبال این کشور شرکت کند ، اما سرانجام اعلام کرد که به دلیل شرایط خاص اسپانیا از انتخابات کناره گیری می کند.

علی کریمی و پلاتین از دوور شوکر و کاسیاس گرفته تا موارد خاص

رئیس جمهور فعلی فدراسیون فوتبال اسپانیا ، ال روبیالس یک فوتبالیست سابق از 43 سالگی کفش های خود است که در سال 2009 صادر شد. او همچنین در والنسیا و رئال مادرید بازی کرد ، به طوری که حتی در تیم های بزرگ لوانته KREZ و بزرگان نیز حضور داشت.

از طرف دیگر ، رئیس اتحادیه فوتبال اروپا به تنهایی ، Perciformes و سایر کشورها مانند ایتالیا ، آلمان ، انگلیس و فرانسه ، آنها فوتبالیست نیستند. با این حال ، بسیاری از بازیکنان باشگاه فوتبال را ترک کرده اند که به تازگی از کار خارج شده اند و اغلب مشهورترین مدیر ورزشی و ستاره سابق AC پائولو مالدینی است که در حال حاضر در اولین باشگاه خود بازی می کند.

بدون شک معروف ترین نمونه از مدیران فوتبال ، “میشل پلاتینی” ، اسطوره فوتبال فرانسه با چهار توپ ، که چند سال پیش به عنوان رئیس لیگ قهرمانان یوفا انتخاب شد ، اما بعد از چند سال ، مجبور شد استعفا به دلیل غرور مالی. محمد دادکان امپراطور فقط در ایران ، ابراهیم شکوری پرسپولیس قدرتمند ، سایپا سابق ، حاضر در فدراسیون فوتبال اخیراً طی سالها و بعنوان یکی از معاونان شامیر در انتخابات انتخاب شده است.

در حقیقت ، اولین بازیکن علی کریمی فوتبالیست نیست که بخواهد وارد حوزه مدیریت شود و بسیاری از افراد سابق وارد میدان شده و وارد عرصه ملت شوند. بدون شک مارک علی کریمی سهم زیادی در گزارش خود فدراسیون خواهد داشت ، اما کافی نیست و منتظر است ببیند در صورت پیروزی در فدراسیون فوتبال در مورد شماره هشت سابق فوتبال ایران ، چه نظری دارد.

علی کریمی و پلاتین از دوور شوکر و کاسیاس گرفته تا موارد خاص

بیشتر بخوانید:

4 پروین پرسپولیس ، و خداحافظی از فوتبال / عکس

“بسته های جنسی” کریمی برای افرادی که در یونایتد مشغول به کار هستند! / تصویر؛

تبریک تولد علی کریمی برای صفحه AFC / عکس

258 251

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.