پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

مرگ خاموش ۳۹ بوشهری طی سه ماه اخیر

اخبار آنلاین شهر جهرم را در این وبگاه بخوانید.

مرگ خاموش ۳۹ بوشهری طی سه ماه اخیر

۱,۳۴۳ بازديد

مرگ خاموش ۳۹ بوشهری طی سه ماه اخیر https://rosemag.ir/2021/02/16/مرگ-خاموش-۳۹-بوشهری-طی-سه-ماه-اخیر/ مجله رز Tue, 16 Feb 2021 08:15:26 0000 مجله علمی و پزشکی https://rosemag.ir/2021/02/16/مرگ-خاموش-۳۹-بوشهری-طی-سه-ماه-اخیر/ مجله رز / بوشهر رئیس مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قبلی بوشهر گفت سه ماه گذشته 39 مرد استان بوشهر با گاز مونوکسیدکربن مسموم شدند. عبدالرحیم دادجو در توضیح این خبر گفت: “من با الهام از سم ، مسمومیت خطرناک با گاز مونوکسیدکربن یا مونوکسید کربن felis نشسته ام ، بنابراین سایر وسایل که …

مجله رز / بوشهر رئیس مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قبلی بوشهر گفت سه ماه گذشته 39 مرد استان بوشهر با گاز مونوکسیدکربن مسموم شدند.

عبدالرحیم دادجو در توضیح این خبر گفت: “من با الهام از سم ، مسمومیت خطرناک با گاز مونوکسیدکربن یا مونوکسید کربن felis نشسته ام ، بنابراین سایر وسایل که اغلب از بخار چشمه های آب گرم و آب ساخته می شوند ، چشمه های آب گرم و پیک نیک و زغال سنگ. ” زمستان آن را انجام دهید زیرا دودکش تهویه مسدود شده است و مونوکسیدکربن اتخاذ شده توسط این اختراع می تواند برای مسمومیت محیط ساختمان ، سرانجام مرگ را گسترش دهد.

قاضی افزود: مرگ ناشی از مسمومیت با گاز “مرگ خاموش” نامیده می شود ، قاضی افزود: “سی و شش بیمار مبتلا به مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن در بیمارستان با پشتیبانی تنفسی و اکسیژن درمانی و غیره. “فاعل، موضوع.

وی می افزاید: “تعداد افراد آلوده در بیمارستان ، نه نفر از آنها در شرایط کاهش سطح هوشیاری و ایست تنفسی و احیا در انتقال به موقع تکنسین های اورژانس 115 به زندگی بازگشتند”.

مدیر حوادث اورژانس پیش بیمارستانی بوشهر گفت: “گاز بی رنگ و بی بو منوکسیدکربن ناقص است ، این از انواع سوخت های فسیلی تولید می شود و می تواند به مردم آسیب برساند. ایجاد در افراد.

توماس رحیم دادجو ادعا كرد كه 20 قربانی كودكان زیر ده سال هستند و افزود: “علائم اولیه این نوع شامل سردرد ، ضعف بدن ، سرگیجه ، بی قراری ، حالت تهوع و استفراغ ، خواب آلودگی ، بی حوصلگی و خستگی هنگام عبور نیست.” خطر پیگرد قانونی علت مسمومیت و مونوکسیدکربن را افزایش داد ، از جمله در افتادن دست همه ، و افتاد ، و در اطراف نوک انگشتان یک فضای محدود رخ می دهد ، و روح باید در نهایت به بیهوشی.

پیام آخر

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.