پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

۲۵۰ هزار دوز واکسن کرونای چینی امروز وارد کشور می‌شود/ گروه‌های جدیدی که تا پایان سال واکسینه می‌شوند

۱,۳۴۱ بازديد

۲۵۰ هزار دوز واکسن کرونای چینی امروز وارد کشور می‌شود/ گروه‌های جدیدی که تا پایان سال واکسینه می‌شوند https://rosemag.ir/2021/02/28/۲۵۰-هزار-دوز-واکسن-کرونای-چینی-امروز-وا/ مجله رز Sun, 28 Feb 2021 09:23:21 0000 مجله علمی و پزشکی https://rosemag.ir/2021/02/28/۲۵۰-هزار-دوز-واکسن-کرونای-چینی-امروز-وا/ به گزارش شفاف ، زنجیره های علیرضا و صحبت از ستاد مبارزه با شکوه ملی ، در حاشیه مجلس شورای ملی ستاد ضد شکوه روز ورود 4/2 میلیون دوز واکسن Glory Dies از سبد گفت و امروز اعلام شد یا فردا. تاج دستور واکسیناسیون با گروه جدید ؛ سخنگوی تاج ملی ستاد برنامه واکسیناسیون علیه …

به گزارش شفاف ، زنجیره های علیرضا و صحبت از ستاد مبارزه با شکوه ملی ، در حاشیه مجلس شورای ملی ستاد ضد شکوه روز ورود 4/2 میلیون دوز واکسن Glory Dies از سبد گفت و امروز اعلام شد یا فردا.

تاج دستور واکسیناسیون با گروه جدید ؛

سخنگوی تاج ملی ستاد برنامه واکسیناسیون علیه کوید 19 نامیده می شود: “پنجشنبه گذشته هنگامی که وزیر بهداشت کهریزک جلوی خانه اپرا و واکسیناسیون گروه جدیدی را آغاز کرد.” و این دوره جدید ، که در خانه های سالمندان به سر می برند ، افراد معلول در مراکز مراقبت های جسمی و روانی در کشور نیاز به واکسیناسیون قربانیان جنگ بیش از 50٪ ، و به ویژه حمامها و صومعه های Acrocephalinae تنفسی دارند.

رییسی افزود: علاوه بر این ، واکسیناسیون پرسنل ICU و نیروهای ویژه و بخش های بیمارستان Ward What ، آزمایشگاه هایی که Covid را انجام می دهند ، فارغ التحصیل شده اند چه مراکز در بخش های بهداشت سرپایی و اورژانس بیمارستان در این سطح واکسینه می شوند ، بنابراین امیدواریم که واکسیناسیون بالا شروع شود گروه خطر که 1.3 میلیون نفر را قبل از پایان سال و دوره بین آوریل برای واکسیناسیون شامل می کند. سایر واکسیناسیون ها در کشور ، واکسیناسیون مرحله به مرحله به سندی که توسط ستاد ملی تأیید شده انجام می شود.

تاج عمومی در اروپا و ایالات متحده آمریکا

از صحبت با ستاد ملی ، اشاره به جلسه ستاد ملی به ریاست رئیس جمهور و سایر اعضای وضعیت بیماری عروق کرونا قلب در جهان “و وضعیت بیماری عروق کرونا قلب تاکنون بیش از 114 میلیون نفر مایل نیست مردم جهان از بیماری کرونا قلب رنج می برند و متأسفانه بیش از 2.5 میلیون نفر جان خود را از دست داده اند. در همین حال ، ایالات متحده سهم مرگ و میر دارای تاج پا بسیار بالا است و بیش از 520،000 فقط در ایالات متحده است. انگلیس دارای بالاتری است میزان مرگ و میر در مورد تعداد و یک تاج در اروپا است.

وی افزود: “محدودیت جدی برای کشورهایی مانند ایتالیا ، فرانسه ، آلمان و انگلیس اعمال شده است. ویروس جهش یافته ، که در انگلیس در سراسر اروپا آغاز شد و در انگلیس می توان گفت تاج انگلیس جایگزین ویروس می شود.” ووهان بود. لازم به ذکر است که سیستم بهداشتی انگلیس ، آلمانی ها نیز از جمله نیروهای امنیتی است.

روند افزایش چهارمحال و بختیاری و خوزستان برای Glory

سخنگوی تاج ملی ستاد بیماری عروق کرونا قلب در کشور نامیده می شود: “سطح کشور ، اگرچه روند بیماری تقریباً پایدار است ، استان خوزستان و چهارمحال بختیاری و در آن بیماری در حال افزایش است ، در اهواز ؛ آبادان خوزستان و سایر شهرهای موجود در گردش تعداد زیادی از افراد به ویروس جهش یافته آلوده شده و میزان بستری شدن در بیماری عروق کرونا نیز بالا است.

وی افزود: اقدامات خوبی از خوزستان آغاز شده و سطح اجرای دستورالعمل ها به دزفول و شادگان بهتر از قبل است و به نظر می رسد بیمار روند رو به افزایشی دارد تا حدی کنترل می شود. همچنین اقدامات انجام شده ، تشخیص دقیق تر از این “. هر روز 12000 تست به خوزستان وارد می شود. در کشور ، بیش از 100000 آزمایش در روز انجام می شود و تشخیص به موقع بیماران می تواند و در اطراف آنها مفید باشد.

[ترجمه ترگمان]با شکوه شهرها ، قرمز است ،

از سخنرانی در ستاد شکوه ملی گفت: “در حال حاضر در خوزستان ، 11 شهر سرخ اهواز ، آبادان ، بندر ماهشهر ، خرمشهر ، دزفول ، دشت آزادگان ، رامهرمز ، شادگان ، شوشتر ، story.cfg و هویزه در موقعیت قرمز ، و من امیدوارم که این امر موجب توسعه تجارت اینترنتی شود. “بگذارید از شهر در دریای سرخ بیرون برویم.

وی گفت: “در سراسر کشور 32 شهر با رنگ طلایی 251 و 154 زرد و آبی وجود دارد.”

بقیه در یک عید نوروز آرام نگهداری می شوند

معاون وزیر بهداشت گفت: میزان انطباق با دستورالعمل های مربوط به ایمنی در کشور: “ما باید از نزدیک میزان انطباق با دستورالعمل های مربوط به آن را کنترل کرده و آن را افزایش دهیم.” نوروز تا چند هفته ، باید با دقت توجه شود که بلافاصله نوروز را با آرامش بکشید.

وی پاسخ داد: “آنچه از تاج ویروس متولد شده است و از چنین شرایطی بار اول بسیار خوب نیست ، این دستورالعمل ها دنبال نمی شوند ، پیش بینی وجود دارد و به محض اینکه بیماری می تواند به چندین اسقف تعلق داشته باشد ، باید تشکیل شود بین آنها برای من از گسترش شهرهای بنی اسرائیل از راه به استانها و روی زمین. از طرف دیگر ، ویروس جهش یافته انگلیس بسیار مسری است. “

کشور غربی به کشور و دولت برای تقویت کمک های هلال احمر

محدود کردن قدرت کشور Reisi گفت: “در ارتباط با کنترل مرزی ، هنگامی که مقر آن قرمز است برای کمک به نیروهای هلال احمر از حد محافظت از سلامت برای قدرت است.” در حال حاضر ، در منطقه غربی اندام از بسته آنها به شدت کنترل می شوند. ما امیدواریم که بتوانیم هوا ، آب و قسمتهایی از زمین را با دقت کنترل کنیم. هنگامی که یک مرد جهش در کشور گسترش داد ، در هر صورت ، ما هنوز آن را گسترش نمی دهیم ، و راه حل شناسایی سریع و اطراف بیماران است.

جلسه گفت: “و با تشکر و قدردانی از سلامتی شهروندان آن که قوانین را به خوبی با یکدیگر دنبال می کنند ، می توان امیدوار بود که با رعایت دستورالعملهای بعدی نوروز و منطقه در مورد ایمنی بیماری گسترش یابد” به آرامی

انتهای پیام /

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.