پنجشنبه ۰۹ فروردین ۰۳

دیپلماسی به سبک بایدن – مجله رز

اخبار آنلاین شهر جهرم را در این وبگاه بخوانید.

دیپلماسی به سبک بایدن – مجله رز

۱,۳۰۲ بازديد

دیپلماسی به سبک بایدن – مجله رز https://rosemag.ir/2021/03/01/دیپلماسی-به-سبک-بایدن-مجله-رز/ مجله رز Mon, 01 Mar 2021 19:51:15 0000 مجله عمومی https://rosemag.ir/2021/03/01/دیپلماسی-به-سبک-بایدن-مجله-رز/ وی قصد خود را برای بازسازی شهر اعتماد مردم در ایالات متحده ابراز داشت و کاخ سفید از نمایندگان خواست تا برنامه های جدید را در سراسر جهان منعکس کنند.بایدن شروع خوبی در دستیابی به اعتماد جهانی و حمله به منطقه مرزی عراق و سوریه در حمایت از تروریست های داعش نداشته و نشان می …

وی قصد خود را برای بازسازی شهر اعتماد مردم در ایالات متحده ابراز داشت و کاخ سفید از نمایندگان خواست تا برنامه های جدید را در سراسر جهان منعکس کنند.
بایدن شروع خوبی در دستیابی به اعتماد جهانی و حمله به منطقه مرزی عراق و سوریه در حمایت از تروریست های داعش نداشته و نشان می دهد که او معنای این تلاش را نمی داند.

آیا اصطلاح هنر هنر در شرکت شاه است ، استفاده می شود ، اقدامات لازم برای تجدید خصومت و ایجاد دلایل زبان های خارجی است. باید به الشباب حمله کرد ، نه تنها با نقض دستور سربازان ، برای کار کسانی که در عراق مورد ستم قرار گرفتند ، بلکه در معرض تلافی نیروهای نظامی آمریكا از عراق قرار گرفتند.

مطمئناً ، از حضور نامشروع ایالات متحده در سوریه نیز با یک مشکل جدی و محور طولانی میدان باریک برای نیروهای آمریکایی روبرو خواهد شد.

سیاست بایدن در مورد افغانستان و هیچ نشانی از فعالیت را نشان نمی دهد. توافق دوحه ، ایالات متحده باید نیروهای خود را تا ژوئن 1400 از افغانستان خارج کند ، رئیس جمهور آمریكا اعلام كرد كه عدم انطباق با توافقنامه صلح كه سخنرانی مسئول نیروها در افغانستان است ، جدید است

تلاش بایدن عربستان سعودی نیز نمایشی فریبنده است. اول این است که پایان جنگ تا پایان و ارتش ویتنام و حمایت از فروش اسلحه به اتحادیه عرب است. مناسب برای پیشنهاد باید به پایان دادن به جنگ ، به جای فاجعه ای که توسط نویسنده در نظر گرفته شده است.

وی سپس با محمد بن سلمان ، ولیعهد سعودی تماس گرفت و باید به دوستی وی بین واشنگتن و ریاض ادامه داد ، و در روز بعد گزارش رازداری که توسط ترور جمال بن سلمان منتشر شد ، خاشقچی بود. این طرح از این جهت دور نیست که دولت جدید بایدن مانند شیر عربستان سعودی اختراع می کند ، تا حدی با استفاده از اهرم های جنگ ویتنام علیه ترور سعودی رهبران خاشقچی.

و در همین حال ، همچنان از جنایات یمن بن سلمان علیه مردم بی دفاع باز بمانم. البته ، اگر او فکر می کند که عربستان سعودی بایدن می تواند جنگ ویتنام را شکست دهد و یک اشتباه محاسبه کند. زیرا این نشان می دهد که این مبارزه ایجاد نظم جدید در کشور و ویتنامی ها برای پیروزی با عقب نشینی یک سعودی خواهد بود.

بایدن در تلاش روسیه برای گشودن منتقد امور داخلی این کشور و اعتراضات در دستگیری الکسی ناوالنی روسیه شروع به مداخله كرد و به حمایت از روسیه ادامه داد. موضع بایدن با خشم و واکنش جدی روسیه روبرو شد و تلاش ها را برای حل کمیساران درگیری میان مسکو و واشنگتن ناکام گذاشت.

چین در تپه بایدن و حکم مدنی ، خواستار دولت است. وی خواستار متحدان اتحادیه اروپا در اتحادیه اروپا کشورش در تایوان در چین شد و از مدل اقتصادی حمایت کرد.

تشنج ، پیشنهاد ، ارسال ناوگان جنگ ،
آمریکا و دریای چین جنوبی به رویارویی های دریایی ، که در چین است. آنتونی چشمک زد در وزیر امور خارجه آمریکا گفت: “بدون شک بزرگترین چالش برای چین بخش متفاوتی از کشور در مقایسه با ایالات متحده است.”

رهبران اروپا همچنین باید روابط اقتصادی خود را با روسیه تقویت کنند و چین در واقع بایدن از تلاش دولت برای افزایش فشار بر مسکو و پکن ناراضی است.

بلافاصله عدم انطباق با پیمان منع گسترش سلاح های هسته ای (NPT) و لغو تحریم های ضد ایران ، فشار حقوق بشر کاخ سفید بر ترکیه در یک لغو خصوصی Keystone 40 خط لوله در کانادا و نارضایتی اوتاوا ، و وقتی بایدن اختلافات در رئیس آمازون برزیل و مثالهای متعدد دیگر نشان می دهد که دولت ایالات متحده و این کشور نیز به دنبال سیاست های یک جانبه هستند.

در مجموع ، به نظر می رسد با سیاست های خصمانه دولت جدید در غرب آسیا و حمایت از دولت تكفیری بایدن از آمریكا از گروه های تروریستی صهیونیستی و تشدید تنش ها در چین و روسیه و همچنین انحصار واشنگتن بر آمریكا تصمیم گرفته نه به توصیه بد. اصلاحات در آمریکا.

مداخله گر به سبک کاخ سفید بایدن متعهد به این تجارت بود. یا کسانی که نه تنها برای جدا کردن ایالات متحده ، بلکه بایدن به عنوان مجبور ترامپ برای ترک کاخ سفید به این کشور دسترسی دارند.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.