پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

برای اجرای عمومی «حمّام» لحظه‌شماری می‌کنم/ از جیب برای تئاتر خرج می‌کنیم چون کمک‌هزینه‌ها شوخی است

۱,۳۴۱ بازديد

برای اجرای عمومی «حمّام» لحظه‌شماری می‌کنم/ از جیب برای تئاتر خرج می‌کنیم چون کمک‌هزینه‌ها شوخی است https://rosemag.ir/2021/03/04/برای-اجرای-عمومی-حمّام-لحظه‌شماری-م/ مجله رز Thu, 04 Mar 2021 07:08:08 0000 مجله هنر و فرهنگ https://rosemag.ir/2021/03/04/برای-اجرای-عمومی-حمّام-لحظه‌شماری-م/ کارگردان نمایش عروسکی «بات» ، در مصاحبه با هانا ما در حال حاضر در تهران هستیم ، جشنواره جشنواره عروسک های حسنی مبارک با 18 نسخه که برخلاف روال معمول ، علاقه مندان و گروه های تئاتر بصورت آنلاین دریافت می کنند. این رویداد حداکثر تا یک هفته تا 8 مارس ادامه دارد. زاویه مرحله …

کارگردان نمایش عروسکی «بات» ، در مصاحبه با هانا

ما در حال حاضر در تهران هستیم ، جشنواره جشنواره عروسک های حسنی مبارک با 18 نسخه که برخلاف روال معمول ، علاقه مندان و گروه های تئاتر بصورت آنلاین دریافت می کنند. این رویداد حداکثر تا یک هفته تا 8 مارس ادامه دارد.

زاویه مرحله خاموش است؟

هما ساداتیان ، کارگردان تئاتر عروسکی “چکش” که در این جشنواره ما با دیگران رقابت خواهد کرد. گزارشگر پیتر او گفت ، “برای بازی در این ، من در صحرا مطمئن هستم ، که داستانی برای بمباران حداقل جامعه ، رسانه های خبری دارم ، و می تواند جالب باشد زیرا این نشانه ای است برای معرفی حمام مانند بیابان ، جایی که او خود را در آینه می بیند ، به شهرت حالت آرامش.

حمام نشان می دهد

وی گفت که در “حمام” برای کلاسها ، در حالی که در ایده پردازی دانشجویان تئاتر است ، افزود: “تمام داستان این است که داستان در حمام اتفاق می افتد و این مرحله نمایش در تاریخ تئاتر شهاب ترکیبی بود.” در علاوه بر این ، من قبل از نمایش به دستکش بازیگر عادت کرده ام و فکر می کنم او آن را به شکل یک داستان جالب درآورده است.

من در جشنواره آنلاین حسنی مبارک در تهران بودم

این کارگردان ادامه داد: میکرو تئاتر که در ایران محبوبیت زیادی دارد که فکر می کنند همیشه با طراحی خاص و تعداد کمی تماشاگر رمز خواهد ماند. من مشتاق اجرای عمومی نمایش “حمام و تلاش در جلوی صحنه برای مخاطبان هستم.

اقدامات بازیگران با توجه به سالن تئاتر انجام می شود. هنگامی که مبادله تعداد صنعت از بیننده یا بازیگر به کار او منتقل می شود. الان هم می بینید که گفته می شود این فیلم در تئاتر بازی می کند ، نه لزوماً هنر بازیگری.

وی درباره عروسک های طراح “خندوانه” با اشاره به جشنواره نمایش آنلاین عروسک گفت: “من برای اجرای جشنواره آنلاین بودم ، معتقدم تئاتر این است که تماشاگران زنده مانده اند.” موضوع حسنی مبارک باقی مانده است ، که ، فقط به عنوان تئاتر برای دیدن جداگانه.

حمام نشان می دهد

برخی ادعا می کنند سالن سینما را می بینند

وی به ساداتیان گفت؛ برای شنیدن همه اینکه او در دادگاه عمل می کند. پس از تبادل انرژی منتقل شده از تماشای بازیگران در حال صحبت در مورد پیشنهادات و خشونت کم. الان هم می بینید که گفته می شود این فیلم در تئاتر بازی می کند ، نه لزوماً هنر بازیگری.

وی گفت: “نمایش” حمام “برای تهیه و طراحی ،” این ایده مانند روزی است که در کلاس با دانش آموزان من قالب بندی می شود ، اما نامه کار و استرس برای جشنواره نمایش عروسکی به مدت سه ماه به دوربین آموزش دیده است. ” همچنین شش ماه درگیر ایده پردازی و ساخت هستند.

این کارگردان تئاتر تأکید کرد: در این حالت ، نسخه فعلی “حمام” ، اگر در انظار عمومی نباشد ، از اتاق و سطح عملکرد و شکل ظاهری آنها تعریف شده است و مطمئن باشید او می تواند تغییری ایجاد کند که به ظاهر تئاتر

حمام نشان می دهد

کمک هزینه شوخی نیست

وی همچنین به هزینه های خود اشاره كرد و آمادگی برای بازی توضیح داد: “ساختن هر آنچه در پایان نامه دانشجویان من بود ، هزینه بالایی است.” ایده اصلی چه مدت باید دارو را رد کنیم. فقط یک قطعه پارچه چند هزار تومانی فقط بعضی قسمت ها را به خطر بیندازید.

در اجرای آنلاین جشنواره بود زیرا من معتقدم تئاتر این است که تماشاگران زنده مانده اند. موقت بودن در تهران به عنوان یک جشنواره دونده ورزشی ، مسئله حسنی مبارک همچنان به عنوان گروه تئاتر باقی مانده است.

وی ساداتیان گفت: “در واقع ، ما از جیب خود هزینه کردیم.” ما حدود سه میلیون ناقوس ناقوس حافظه اختصاص یافته به جشنواره دریافت کردیم ، زیرا جشنواره ما یک شوخی است.

نمایش “حمام و به کارگردانی بوار ساداتیان در تهران حضور دارد و به کارگردانی آن جشنواره عروسک های مطهری امامی حسنی مبارک است.

در خلاصه تاریخچه این داستان آمده است ، همچنین بیان شده است: “احمقانه” برای فرار از حمله ، لازم است رسانه های تلویزیونی و راز ، و راز ، سپس در دام می افتد به حمام ، جایی که هیچ بازی برای کیفیت آن و ….

عوامل نمایش “حمام تدوینگر نگار رحیم زاده فجالافونگور ، فیلمبردار زهرا نیکخواه آزاد ، حمام طرح اصلی سامیارامیس سرافراز ، مشاور قادامز خدمتکار سارا ، ساخت عروسک های بیهوده بوار ساداتیان و نوید مقدم ، آهنگساز موسیقی برای ارزش های آهنگ هستند. Ramen صحنه تلویزیون Zahra Nikkhah Azad ، و او با Ramen ، طراحی شده و با استفاده از Lys nazanin Sharif ، نور برای رای گیری در چه مرحله ای قیمت Zahra Nikkhah Azad ، ایده ، مرحله طراحی و پایان ، خارج از بوار ساداتیان ، مطهره امامی ، همراز دانشور ، پوند تو شهاب ، نگار رحیم زاده فجلاوفونگور ، نازنین شریف ، الهام بهار ، پرمون در زمینه زهرا نیکخواه آزاد و نوید مقدم ، گوینده بوار ساداتیان ، کارگردانان عروسک ، دلقک و تختخواب الهام بهار پادشاه مطهره امامی: و کلاغها با دانشور ، چه می خواهی؟ ویز نوید مقدم ، روی همام ، خمیردندان ، تلویزیون نور نازنین شریف ؛ و پرهام پرده رهگاه زاده را انکار کنی و به جوجه ریزی ، فرزندان بی علاقه باشی از شهاب مینا ، بیهوده هستند ، شهاب روشن است ، و باتری ، و تلویزیون نوید مقدم.

پناهگاه از ابتدا در ساعت 6 بعد از ظهر در روزی که خورشید 31 مارس خواهد بود ، پناه بگیرید و این نشان می دهد که می توان به آن دسترسی داشت و تا ساعت 18 بعد از ظهر یکشنبه ، 8 مارس 2010.

پیام آخر / (4) 143 /

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.