دوشنبه ۲۸ اسفند ۰۲

رای ندادن به رفاقت! – مجله رز

اخبار آنلاین شهر جهرم را در این وبگاه بخوانید.

رای ندادن به رفاقت! – مجله رز

۱,۲۵۷ بازديد

رای ندادن به رفاقت! – مجله رز https://rosemag.ir/2021/03/02/رای-ندادن-به-رفاقت-مجله-رز/ مجله رز Tue, 02 Mar 2021 05:27:02 0000 مجله ورزشی https://rosemag.ir/2021/03/02/رای-ندادن-به-رفاقت-مجله-رز/ مازیار فیروزی؛آنها می گویند قیمت چنین مراکزی تعیین شده است. تعریف ما از اخلاق چیست؟ آنچه که درست است ، شاید اگر در من نباشد ، و تو به امید هزار و یکی از دلایل پیش روی ما قرار دهی ، که نباید چنین باشد. عکس منتشر شده منطقه احسان حاج حدس می زند که …

مازیار فیروزی؛آنها می گویند قیمت چنین مراکزی تعیین شده است. تعریف ما از اخلاق چیست؟ آنچه که درست است ، شاید اگر در من نباشد ، و تو به امید هزار و یکی از دلایل پیش روی ما قرار دهی ، که نباید چنین باشد. عکس منتشر شده منطقه احسان حاج حدس می زند که رای گیری باید علنی شود و باید بین دو دوست فاصله ای وجود داشته باشد. اتفاقاً این مشکلی نیست. با این حال ، ما در مورد دوستی و رفاقت صحبت می کنیم. مسائلی که در آنها خفه نخواهم شد. احسان به بشر حق رأی دادن داده بود و مانند قاضیانی که انتخاب می کند کدام حق انتخابات است. این از نظر خودش در قلب او است و شاید انتخابات سردار آجرلو را نداشته باشد ، باید به این دلیل برگزار شود که ، به عنوان یکی از رئیسان فدراسیون فوتبال. اما مجمع که توسط آن سر و صدا این هیاهو است که چرا فوتبالیست های فوتبالیست های فوتبال می گویند که او پرچم دست خود را بالا برده است!

دلیل علی چیست ، آنها فقط کارستان را ساخته اند. ما در جلسه ای حاضر شدیم و عکسی از منطقه حاج حدس و گمان درباره کریمی منتشر کردیم. در لالیگا لذت ببرید و ما اعتقاد داریم که رای احسان به علی کریمی مطمئن است. برای او که هست و همچنین از طرف فوتبالیست در نوع خود است. جالب خواهد بود که احسان پس از انتشار عکس ها در رسانه ها ، برای کمک به علی کریمی و جالب تر ، ماجرای سید جلال را پسندیده است و او قبول کرده است.

حاج منطقه حدس می زند که مورد انتقاد قرار نگیرد. او حاضر بود به آجرلو یا انسان آزاده رأی دهد: اما من این خصوصیات را از دست ندادم که باعث شد او به ایمان فوتبالیست ها تبدیل شود. شما می دانید که این چنین است که می توان از طریق خیابان ها و بازارها گفت: “به خودی خود” ، و نه اینکه برای خودش دریافت کند “. در این مرحله انتخابات و علی کریمی ، که تاکنون 9 رأی برای همان موارد دارد ، بیست و یک رای از بازیکنان فوتبال. به گفته دوست ، من دعا می کنم که هیچ کس به او رای ندهد ، تعداد آرا the جادوگر به 8 برسد ، تعداد هفته آینده!

251 251

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.