جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

داماد بوشهری راهی دادگاه شد

اخبار آنلاین شهر جهرم را در این وبگاه بخوانید.

داماد بوشهری راهی دادگاه شد

۱,۳۳۸ بازديد

داماد بوشهری راهی دادگاه شد https://rosemag.ir/2021/03/07/داماد-بوشهری-راهی-دادگاه-شد/ مجله رز Sun, 07 Mar 2021 10:23:41 0000 مجله علمی و پزشکی https://rosemag.ir/2021/03/07/داماد-بوشهری-راهی-دادگاه-شد/ مجله رز / بوشهر شبکه بهداشت ، گفت: رئیس داماد تنگستان تنگستانی – شهرستان تنگستان از استان بوشهر – در دادگاه عدم توجه به برگزاری مراسم قرنیز آن زمان به مراسم ازدواج معرفی شد. عادل مقدس با بیان اینکه یکی از عوامل مهم در شیوع بیماری عروق ویروس کرونا قلب ایجاد اجتماعات در مجامع آنها …

مجله رز / بوشهر شبکه بهداشت ، گفت: رئیس داماد تنگستان تنگستانی – شهرستان تنگستان از استان بوشهر – در دادگاه عدم توجه به برگزاری مراسم قرنیز آن زمان به مراسم ازدواج معرفی شد.

عادل مقدس با بیان اینکه یکی از عوامل مهم در شیوع بیماری عروق ویروس کرونا قلب ایجاد اجتماعات در مجامع آنها است که سعی در جلوگیری از پیوستن آن به تصویب قوانین ابلاغی برای این موضوع داشت ، ادامه داد: در این راستا ساختمانهای پذیرایی مورد نیاز برای جلوگیری یا افراد بیشتری جلسات C را برگزار می کنند.

همانطور که در بالا ذکر شد ، گفته شد ، تنگستانی عروس ، که قول داده است که تعداد مهمانان در جشن عروسی را تا آنجا که به بیش از 100 نفر افزایش نمی دهد ، افزایش می دهد ، این تعداد برای افزایش است او 350 نفر را بدون هیچگونه هماهنگی مجدد با سالن قضاوت ، و مهمانانش با شما همراه کردند تا روز اجتماعی را در شرایط بسیار ناخوشایند دور نگه دارند ، که خطر انتقال بیماری عروق ویروس کرونا قلب را افزایش می دهد.

رئیس شبکه تبریک تنگستان اظهار داشت: “در آغاز متأسفانه ، تحقیقات نشان داد که بیشتر از همه با کسانی که دعوت شده بودند ، از هر طرف از استان همسایه خوزستان ، که در کشور قرمز است ، دعوت شده اند. از بیماری عروق ویروس کرونا قلب ، و به خاطر مراسم ازدواج ، علاوه بر مشاوره ، من اعتقاد دارم که در ستاد ، در حیاط عروس نیز به دنیا می آید.

مقدس افزود: امروز مهمترین مسئله توجه به سلامت انسان در این شركت است كه انتظار نمی رود از همه مردم متوجه این امر شوند. به عنوان یك بیماری عروق كرونر قلب است.

پیام آخر

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.